TOP termékek

Termékajánló

Házhozszállítás

Garancia

Hírlevél

Fizetési megoldás

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A kirásuításban lévő termék​​ várható szállítási ideje 1-2 munkanap. Az összes többi termék esetében ez a​ kiszállítási​ idő​ több időt vesz igénybe,​ akár 10 munkanap is lehet. Amennyiben 10 munkanap után sem kapod meg a terméket akkor érdeklődj az ügyfélszolgálatunk valamelyik elérhetőségén. 

 ​A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​,​ majd a szállító cég SMS-ben​ is​ értesít a várható érkezésről.

Mit jelent a termék oldalon „Az Akcióból hátralévő idő” státusz?

A termék ebben az esetben egy megadott ideig lesz nálunk elérhető és akciós. Utána lekerül az oldalról, és nem lesz elérhető. Az, hogy mikor kerül esetleg újra vissza azt előreláthatólag nem tudjuk, ezért érdemes az olyan termékeket ahol a lejárati idő hamarosan elfogy gyorsan megvásárolni. ​

Mit jelent a „30 napos visszavásárlási garancia”?

Ha a megvásárolt termék nem nyerte el a tetszésed​, vissza tudjuk ​​Tőled vásárolni a kézhez​​vételtől számított 30 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban,eredeti számlával,elállási nyilatkozattal ajánlott küldeményként visszajuttat​od​ az alábbi címre (3200 Gyöngyös Szurdokpart u. 2.) Felhívnánk figyelm​edet​, hogy utánvétes küldeményt​ ​nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége​ pedig ebben az esetben​ a törvényben meghatározottak szerint ​Téged​ terhel. A termék árát csak banki úton tudjuk ​Neked​ visszatéríteni a termék visszaküldésekor​ a csomagban, vagy emailben​ mellékelt bankszámlaszámra. A gyors ügyintézés érdekében a következő formanyomtatványt mellékel​d​ a csomagba:

​Természetesen ​a visszafizetés a​ törvényi​ szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, ki tudjuk cserélni ​Neked. Ehhez vissza kell juttatni ajánlott küldeményként a terméket a számlán szereplő címre. (3200 Gyöngyös Szurdokpart u. 2.) A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben kifogás​od​ egyértelműen leír​od​, ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány:
https://www.akciosvasarlas.hu/shop_ordered/89406/pic/elallasi_nyilatkozat_minta.doc
A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan juttathatom vissza a terméket?

A terméket gondosan becsomagolva küldhet​ed ​vissza címünkre (3200 Gyöngyös Szurdokpart u. 2.) ajánlott postai küldeményként. Felhívnánk figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben​​ Téged​ terhel.

Átvehetem-e személyesen a megrendelt terméket?

Nálunk személyes átvételre nincsen lehetőség, csak futárral történő szállításra. 

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. Utalás​od​ a következő munkanapon kerül feldolgozásra rendszerünkben, ezután tudjuk feldolgozni, vagy kiszállítani a rendelésed.​ .​​A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​,​ majd a szállító cég SMS-ben​ is​ értesít a várható érkezésről.

Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?

Igen, ​természetesen a lehető legköltséghatékonyabban küldjük, ​egy csomagban, egy szállítási díjjal. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződjünk meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolhatod, hogy sértetlenül vetted át a csomagot. Az átvételt követően Te vagy a felelős a termékért.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon keresni fog. 2 egymást követő sikertelen kézbesítés után a futárcég hozzánk visszahozza a csomagot.